הנוסחה למכירה ולמכתב מכירה
הנוסחה הטובה להצגת מכירה, כתיבת מכתב מכירה, הודעה באתר אינטרנט, דואר אלקטרוני ללקוחות, מודעת פרסום וכו, יש בה שלושה צעדים:
צעד 1 - הצג בעיה
מהי הדאגה או הבעיה העיקרית של לקוחותיך?
הגדר מהי וכתוב עליה. לכל אחד יש בעיה, גדולה או קטנה, שמביאה אותם למצוא ענין במוצר או בשרות שלך.
צעד 2 - עורר אותם
הצג את הבעיה כגדולה מהחיים, עורר את הרגשות שלהם, זרה מלח על פצעיהם.
אתה צריך להביאם למצב של כעס על מצבם הנוכחי, עד כדי כך, שיתקדמו למחשבה:
"זה צריך להיפסק", או "אני חייב לעשות משהו בנושא", מצב של נכונות לעשות שינוי, סקרנות לקבל פיתרון.
צעד 3 - הצע פיתרון
משהבאת אותם למקום בו רצית שיהיו, הצע פיתרון לבעייתם, פיתרון שהוא המוצר או השרות שלך, וציין את המאפיינים הייחודיים שלו.
הנוסחה הזו ניתנת ליישום כמעט לכל מוצר או שרות:
בעיה - עוררות - פיתרון.
אל תחשוש שמכתבך ארוך מדי, כתוב כנדרש להסביר את הכול.
אם אדם לא מקדיש זמן לקרוא את מכתבך, יש להניח שלא היה מעונין בכל מקרה, במוצר או בשרות שלך.
הנוסחה הטובה להצגת מכירה, כתיבת מכתב מכירה, הודעה באתר אינטרנט, דואר אלקטרוני ללקוחות, מודעת פרסום וכו, יש בה שלושה צעדים:
צעד 1 - הצג בעיה
מהי הדאגה או הבעיה העיקרית של לקוחותיך?
הגדר מהי וכתוב עליה. לכל אחד יש בעיה, גדולה או קטנה, שמביאה אותם למצוא ענין במוצר או בשרות שלך.
צעד 2 - עורר אותם
הצג את הבעיה כגדולה מהחיים, עורר את הרגשות שלהם, זרה מלח על פצעיהם.
אתה צריך להביאם למצב של כעס על מצבם הנוכחי, עד כדי כך, שיתקדמו למחשבה:
"זה צריך להיפסק", או "אני חייב לעשות משהו בנושא", מצב של נכונות לעשות שינוי, סקרנות לקבל פיתרון.
צעד 3 - הצע פיתרון
משהבאת אותם למקום בו רצית שיהיו, הצע פיתרון לבעייתם, פיתרון שהוא המוצר או השרות שלך, וציין את המאפיינים הייחודיים שלו.
הנוסחה הזו ניתנת ליישום כמעט לכל מוצר או שרות:
בעיה - עוררות - פיתרון.
אל תחשוש שמכתבך ארוך מדי, כתוב כנדרש להסביר את הכול.
אם אדם לא מקדיש זמן לקרוא את מכתבך, יש להניח שלא היה מעונין בכל מקרה, במוצר או בשרות שלך.
בני ישראלי, M.B.A, מנהל שיווק, הרצאות, סדנאות, אימון אנשי מכירות, ספרי: "איך להצליח בחיים", "ארוטיקה סקס וסיפור" ומנהל אתר האינטרנט:
http://www.loveyoursuccess.net
http://www.loveyoursuccess.net